Κυριακή, Ιανουαρίου 24, 2010

ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΦΡΑΣΕΙΣ, ΜΕΛΑΝΙ ΚΑΙ ΣΕ ΧΑΡΤΙ ΦΙΛΩΝ … ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ

Όλος ο κόσμος δεν είναι μια μεταφορά για κάτι άλλο. Όλος ο κόσμος είναι το τώρα. Όταν περιμένεις το κάτι άλλο, το μόνο που κάνεις είναι να αφήνεις αμαχητί τον κόσμο στους δυνάστες των ζωών μας. Στο ξαναλέω, μου το ξαναλέω το τώρα είναι ο κόσμος. Μην περιμένεις γιατί η ζωή θα σε γεράσει, αφού πρώτα σε γελάσει και σε περάσει. Μην σκέφτεσαι και μην κλαις για το χθες γιατί έτσι θα γίνει και το σήμερα σου χθες για το κλαις αύριο. Ό,τι δεν πρόλαβες φτιάξε το πάλι από την αρχή και ό,τι προσμένεις να ανταμώσεις μόνο για σήμερα θα σε περιμένει. Προσπέρνα την σκιά σου. Η φυσική της θέση δεν είναι μπροστά από σένα, να σε προστάζει για το που θα προχωρήσεις. Η φυσική της θέση είναι πίσω σου. Να τρέφεται με τα απομεινάρια στιγμών που εσύ διαλέγεις να τις αφήσεις και να κυνηγά λαχανιασμένη να σε προλάβει. Για αυτό σας λέω, πάμε σήμερα να φτιάξουμε αναμνήσεις. Αναμνήσεις όχι όμως από αυτά που έχουμε ή από αυτά που χάσαμε. Αναμνήσεις καινούργιες και τόσο έντονες που ο κόσμος όλος δεν θα μπορεί να ξεχάσει.

Υ.Γ: Στον Β και στην Ε ( συγνώμη για τη τυχόν προχειρότητα, με ξέρετε τώρα ).

6 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Άφωνη!
Πόση αλήθεια Ras, σοφέ μου φίλε.

Καλή σου εβδομάδα
:-)

Frosti είπε...

Δεν μπορώ να περιγράψω τα συναισθήματά μου τη στιγμή που το διάβασα..
Ήταν σαν απάντηση στα όσα σκέφτομαι τον τελευταίο καιρό και εσύ χωρίς να τα ξέρεις την έδωσες..

Σ'ευχαριστώ για την κατανόηση και για όσα έγραψες..

Ας ταξιδέψουμε προς "αναμνήσεις καινούργιες και τόσο έντονες που ο κόσμος όλος δεν θα μπορεί να ξεχάσει" ..

raslowbap είπε...

Βάσσια μου σε ευχαριστώ πολύ. Για το "σοφε" νομίζω πως τα παραλές αλλά ο χαρακτηρισμός "φίλε" με τιμεί πολύ.

Την καληνύχτα μου, φίλη Βάσσια ;-)

raslowbap είπε...

Frostaki χαίρομαι ιδιαιτέρως, αλλά δεν νομίζω πως έγραψα και κάτι το σπουδαίο ( έτσι και αλλιώς η αρχή είναι σχεδόν δική σου). Νομίζω πως όλοι μας έχουμε τέτοιες σκέψεις και συναισθήματα κατά καιρούς. Πάντως όπως και είχες γράψει και εσύ παλαιότερα ίσως θα ήταν καλύτερα όλα αυτά να μπορούμε και να τα λέμε παρά να χρειάζεται να τα γράφουμε , ζωγραφίζουμε κλπ... Θα ήταν βέβαια λιγότερο δημιουργικό. Τέσπα.

Την καληνύχτα μου και καλό ταξίδι.

Βάσσια είπε...

Ακόμη κι αν υπερβάλλω - κρινόμενη με ακαδημαϊκά κριτήρια :-) δεν παύω να σε θεωρώ σοφό σε πάρα πολλά σου γραφόμενα.
Και δεν χρειάζεται η ηλικία μόνο για να είναι κάποιος "σοφός".

Υ.Γ
Το φίλε με πάσα ειλικρίνεια - κι ας μη σε γνωρίζω προσωπικά.
Το ένστικτό μου μου λέει ότι αν σε γνώριζα έξω το ίδιο θα ένιωθα.

Καλό βράδυ
:-)

raslowbap είπε...

Μακάρι Βάσσια μου να μπορέσω να φανώ εστω και λίγο αντάξιος των γραφόμενων σου.

Την καληνύχτα μου :-)

Υ.Γ: λες να έχουμε συναντηθεί και να μην το έχουμε καταλάβει;χιχιχι