Κυριακή, Οκτωβρίου 14, 2007

ΈΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ


…Δε μου ζήτησες ένα τραγούδι να διαλέξω να μου το πεις να 'χω ν' ακούω όπου πάω… Αυτοί οι στίχοι από το τραγούδι Γερνάς των ACTIVE MEMBER ήταν για πολύ καιρό σφηνωμένοι στο κεφάλι μου. Ο λόγος; Κάποτε θυμάμαι πως ζήλευα αυτούς που είχαν ξεχωρίσει κάποιο τραγούδι και το είχαν διαλέξει για αγαπημένο τους. Ένα τραγούδι που θα τους συντροφεύει για πάντα και θα τους αλλάζει την διάθεση με μιας που το ακούνε. Με τον καιρό κατάλαβα πως πάλι καλά που δεν έχω ένα μόνο αγαπημένο τραγούδι. Είναι πάρα πολλά τα τραγούδια που μου αρέσουν για να μπορέσω να ξεχωρίσω κάποιο από αυτά. Ό,τι έχει λόγο ύπαρξης δηλαδή κάθε τι που περιέχει αξιοπρέπεια μπορεί να με συντροφεύει κάποια στιγμή της ζωής μου. Τα τραγούδια ανήκουν σε αυτούς που έστω και για μια στιγμή της ζωής τους μπόρεσαν να τα αντιληφθούν και να τα ζήσουν. Ειλικρινά χαίρομαι τα τραγούδια με διαφορετικό ύφος και θεματολογία που είναι φτιαγμένα , ίσως και μαγεμένα, από τα ίδια άτομα… Τι χαρά που παίρνω, όταν ακούω ένα τραγούδι δικό σου…

Δεν υπάρχουν σχόλια: