Κυριακή, Σεπτεμβρίου 09, 2007

ΠΕΡΙ ΕΚΛΟΓΩΝ

Ήδη διανύουμε τις τελευταίες μέρες της προεκλογικής περιόδου. Οι επιλογές για το που θα καταλήξει η ψήφος μας είναι πολλές για κάποιους αλλά για άλλους ελάχιστες. Δεν θα μπω στη διαδικασία για το ποια κόμματα θα πρέπει να ψηφιστούν ή όχι. Θα ήθελα να σταθώ γενικότερα στην εκλογική διαδικασία. Μια εκλογική διαδικασία στην οποία διακρίνονται έντονα οι πελατειακές σχέσεις που την διακατέχουν. Αυτό που προτείνω εγώ σαν άτομο όπου δεν ανήκει σε καμία κομματική παράταξη και δεν έχω κάποια κομματική ταυτότητα (χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν έχω πολιτική άποψη) είναι η αποχή ή αλλιώς εκλογική απεργία. Μέσα από την εκλογική διαδικασία δεν πρόκειται να λυθούν τα προβλήματα μας. Δεν επιθυμώ κανέναν πούστη να με αντιπροσωπεύει. Αντιπροσωπεύομαι μια χαρά και μόνος μου, με τα καλά μου, τα στραβά μου και τα ανάποδα μου. Όλα τα κόμματα που μετέχουν στην εκλογική διαδικασία σημαίνει πως έχουν ήδη αποδεχτεί την ορθότητα του υπάρχον συστήματος και συμμετέχουν και αυτά με από την πλευρά τους στον κρατικό μηχανισμό. Η εκλογική απεργία δεν αποτελεί αποδοχή της εξουσίας και σημάδι ουδετερότητας. Αντιθέτως όταν αυτή συνδυάζεται και συμβαδίζει με την δράση του καθένα που την επιλέγει, στους κοινωνικούς και ταξικούς αγώνες είναι μια έμπρακτη αμφισβήτηση στο υπάρχον καθεστώς. Αυτό την καθιστά καθαρά πολιτική άποψη και επιλογή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: