Τρίτη, Νοεμβρίου 21, 2006

Η ΑΡΜΑΔΑ ΤΩΝ ΣΕΙΡΗΝΩΝ

- Τι να μας πουν αυτοί, μωρέ; Τους περνάτε για τρανούς θαλασσοπόρους; Σαν τους χειρότερους εγκληματίες θα πρέπει να τους φερόμαστε. Πειρατής σημαίνει κλέφτης και φονιάς. Έτσι είναι όλοι τους και αυτοί το ίδιο είναι., κι ας μην τους έχουν δει να κλέβουν και σκοτώνουν , εγώ είμαι σίγουρος πως θα το έχουν κάνει. Πώς να εξηγείται άλλωστε τι ότι αποφεύγουν να δέσουν στα λιμάνια και διαλέγουν τις πιο ερημικές και αχαρτογράφητες περιοχές; Όμως, δεν μπορεί αργά η γρήγορα θα πέσουν στα χέρια του νόμου και τότε είναι που θα λογοδοτήσουν.
- Δεν ξέρω ρε συ, μπορεί να είναι κι έτσι. Πάντως όσοι τους είδαν λένε πως για όπλα έχουν κιθάρες, τύμπανα και τις βλάσφημες φωνές τους. Αν θες την γνώμη μου εγώ τους σέβομαι. Τους σέβομαι για τις ικανότητες τους στην θάλασσα. Σαν ναυτικοί που είμαστε οφείλουμε να τους το αναγνωρίσουμε. Όσοι τους είδαν, τους θυμούνται στα πιο δύσκολα ρεύματα και να παλεύουν με τα πιο μεγάλα κύματα. Τις περισσότερες φορές τα καταφέρνουν με επιτυχία χωρίς ίχνος φόβου, παρόλο που πιθανότητες για να ναυαγήσουν είναι πολλές. Τις λίγες φορές που ναυάγησαν μου φαίνεται πως πείσμωσαν περισσότερο. Όσοι επέζησαν ξαναφτιάξανε το πειρατικό τους και συνεχίζουν να παλεύουν με την θάλασσα. Αυτό θα πει να μην φοβάσαι τον θάνατο.
- Δεν φοβούνται τον θάνατο, αντιθέτως αυτόν αναζητούν… έναν όμορφο θάνατο. Είμαι γέρος πια εγώ για αυτό ακούστε με. Κάτι θα ξέρω παραπάνω από εσάς τους νεότερους. Είχα ταξιδέψει και εγώ μαζί τους. Ήμουν από τους τυχερούς που πέθαναν σε ένα από τα ναυάγια μας. Πέθανα και για αυτό στέκομαι τώρα δίπλα σε εσάς που φοβάστε το άγνωστο και το διαφορετικό. Ήμουν ναυαγός όταν τις άκουσα να με καλούν τραγουδιστά. Με καλούσαν σε έναν όμορφο θάνατο, τον τραγουδιστό όπως τον χαρακτηρίζαμε με τους συντρόφους μου. Αυτόν αναζητούσαμε σε όλα μας τα ταξίδια. Εγώ απλά ήμουν ένας από τους τυχερούς που τα κατάφεραν. Άλλοι λιγότερο τυχεροί συνεχίζουν ακόμα να προσπαθούν να ανταμώσουν τις σειρήνες για να ακούσουν το τραγούδι τους. Πιστέψτε όμως ότι αξίζει να ακούσεις αυτό το τραγούδι παρόλο που ξέρεις ότι θα σε σκοτώσει

Δεν υπάρχουν σχόλια: