Τετάρτη, Απριλίου 28, 2010

ΑΝΑΓΚΗ

Έχω ανάγκη φορές να επιμένεις όταν ρωτάς αν είμαι καλά μπας και σου απαντήσω αληθινά σε κάποια από αυτές και όχι λέγοντας ένα τυπικό είμαι καλά.
Έχω ανάγκη φορές να κάτσεις με τις ώρες να πιούμε έναν καφέ ή να τσουγκρίσουμε τα ποτά μας χωρίς να μιλάμε.
Έχω ανάγκη φορές να με βοηθήσεις να σου μιλήσω μιας και μπορεί να μην θυμάμαι πώς να το κάνω από μόνος μου.
Έχω ανάγκη φορές να ξέρεις πως όταν αστειεύομαι το κάνω γιατί από μέσα μου κλαίω από τον τρόμο.
Έχω ανάγκη φορές όταν με ακούς να υμνώ την μοναξιά μου να με βοηθήσεις να ξεφύγω από αυτήν.
Έχω ανάγκη φορές να επισκέπτεσαι το κελί μου αφού εγώ κούρνιασα για τα καλά μέσα του.
Έχω ανάγκη φορές τον ώμο σου όταν γυρνάω την πλάτη μου για μην δεις τα δάκρυα μου.
Έχω ανάγκη φορές φίλε μου να νιώθω πως είσαι εκεί και πως ξέρεις να ακούς την σιωπή μου.

2 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Ras
Μοναδικό !!!!

Σε πιστεύω γιατί έτσι έχουν τα πράγματα, το γνωρίζω και η ίδια.

Καλό βράδυ
:-)

raslowbap είπε...

Καλημέρα Βάσσια,

Σε ευχαριστώ πολύ. Κάπως σαν ψυχανάλυση μου φάνηκε αυτό το γραπό μου. Από την άλλη πλευρά όμως μάλλον όλα τα γραπτά μας είναι ένα είδος ψυχανάλυσης.

Καλό σαββατοκύριακο και καλό σου μήνα. :-)