Τετάρτη, Απριλίου 21, 2010

ΠΡΟΣΕΧΩΣ

2 σχόλια:

Βάσσια είπε...

"Κιθαρίστας ή ντράμερ"; (ειρωνικά ομιλώντας)

:-)

Καλά η εικόνα τίνος είναι; Δική σου;

Καλησπέρα

raslowbap είπε...

Καλησπέρα Βάσσια,

Υπάρχει ένα ανέκδοτο που πάει κάπως έτσι: Τι κοινό έχουν οι ντράμερ μεταξύ τους ( πέραν από το ότι παίζουν ντραμς);......
Έχουν φίλους μουσικούς.

Εγώ παρόλο που έχω φίλους μουσικούς δεν είμαι ντράμερ αλλά ούτε και κιθάρα παίζω. Βασικά με τη ζωγραφική δεν το έχω καθόλου. Απλά είναι μια ιστορία που σιγοφτιάχνω στο μυαλό μου η οποία ξεκίνησε από ένα post it που έμοιαζε κάπως με την ζωγραφιά και είπα αντί να κάθομαι να βγάζω φωτογραφία το post it να αναρτήσω αυτό το έκτρωμα που ζωγράφισα.
Πάντως στο post it είχα και κάποιες σκέψεις για τους ήρωες που θα ελπίζω να καταφέρω να αποτυπώσω στο χαρτί και δεν τις έβαλα στη ζωγραφιά-έκτρωμα για να έχει και λίγο σασπένς...

Την καλησπέρα μου και καλό σβκ :)