Σάββατο, Μαρτίου 13, 2010

ΓΡΑΦΩ Ο,ΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ part 1


Μου ήρθε μια ιδέα ξαφνικά. Να δημιουργήσω μια νέα ενότητα - θεματική στο blog το: Γράφω ό,τι σκέφτομαι ( προερχόμενο από το σκέφτομαι και γράφω του μαθήματος της γλώσσας στο δημοτικό ). Όχι ότι έχω και πολλές ενότητες. Τις στιγμές παράνοιας ( που σχεδόν ό,τι γράφω εκεί το κατηγοριοποιώ και χωρίς να είναι πάντα σωστή αυτή η κατηγοριοποίηση) και τα viva la revolution ( η αλήθεια είναι ότι αφού γύρισε ο Γιωργάκης από τη τουρνέ λιτανείας που έκανε ίσως θα ήταν καλή ιδέα να γράψω ένα ).Για να επανέλθω όμως στο θέμα και να μην αγωνιείτε αναγνώστες του blog ( εσείς οι 5 ξέρετε ποιοι είστε , δεν έχω κι άλλους) τα γράφω ό, σκέφτομαι θα είναι μια απλή και ακατέργαστη καταγραφή διάφορων σκέψεων μου. Ελπίζω έτσι να καταλάβετε τι συμβαίνει μέσα στο μυαλό μου και να μπορέσετε να το εξηγήσετε και σε εμένα… Που να τρέχω σε ψυχολόγους; … χαχαχαχα… Πολύ χιούμορ ρε παιδί μου… τρόπος άμυνας το έλεγε κάποιος …

Δεν υπάρχουν σχόλια: