Δευτέρα, Αυγούστου 24, 2009

ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΩ

Θέλω να φύγω για εκεί που ο πόνος μου δεν θα επισκίαζε τον θάνατο.

Θέλω να φύγω για εκεί που ο αγώνας για την ελευθερία δεν θα μου φαινόταν και τόσο μακρινός.

Θέλω να φύγω για εκεί που δεν θα άφηνα την απουσία σου να επισκιάζει τα πάντα.

Θέλω να φύγω για εκεί που δεν θα περιέφερα απλά το κουφάρι μου αλλά θα ζούσα αληθινά.

Θέλω να φύγω για εκεί που η ζωή θα γινόταν παιχνίδι ξανά.

Θέλω να φύγω για εκεί που η σκέψη μου θα ξανάμπαινε σε μια σειρά.

Θέλω να φύγω για εκεί που θα άντεχα στιγμές σαν την τωρινή

Θέλω να φύγω για εκεί που συνεχώς με θυμάμαι να δειλιάζω να το κάνω.



Υ.Γ: Όταν αγαπάς, αγαπάς για πάντα. Αν με τη πάροδο του χρόνου αρχίζεις να αδιαφορείς τότε αυτό σημαίνει πως δεν αγάπησες ποτέ σου. Η μόνη λύση για να πάψεις να αγαπάς είναι να μισήσεις. Και εγώ δεν μπορώ να σε μισήσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: