Παρασκευή, Οκτωβρίου 31, 2008

ΌΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΛΙΓΑ ΣΗΜΕΡΑ

Όλα είναι τόσα λίγα σήμερα όσο και εγώ όταν αφήνω τον μικρόκοσμο μου.

Όλα είναι τόσα λίγα σήμερα όσο και εγώ όταν νεκρώνω μέσα μου.

Όλα είναι τόσα λίγα σήμερα όσο και εγώ όταν το μίσος πνίγει τα βάθυα μου.

Όλα είναι τόσα λίγα σήμερα όσο και εγώ όταν λεκιάζω την σκέψη μου.

Όλα είναι τόσα λίγα σήμερα όσο και εγώ όταν σκύβω το κεφάλι.

Όλα είναι τόσα λίγα σήμερα όσο και εγώ όταν αφήνω τον χρόνο απλά να κυλάει.

Όλα είναι τόσα λίγα σήμερα όσο και εγώ όταν ανταμώνω την σελήνη μου.

Όλα είναι τόσα λίγα σήμερα όσο και εγώ όταν το ψέμα μου μπερδεύει την αλήθεια.

3 σχόλια:

antinetrino είπε...

Λιγα αλλά καλά?

unripe είπε...

καλώς μας γύρησες λοιπόν... και ας μας έφερες μόνο αυτά τα λιγα σήμερα εμείς αυτά τα λίγα έχουμε ανάγκη. Εγώ λέω να βουλευτούμε με αυτά τα λίγα... που όμως όσο τα μετράς πληθαίνουν...

raslowbap είπε...

Καλώς σας βρήκα. Τα συγκεκριμένα λίγα που αναφέρμαι στο συγκεκριμένο post δεν είναι από αυτά που έχουμε ανάγκη. Από την άλλη όμως και εγώ πράγματι πιστεύω πως λίγα είναι αυτά που πραγματικά έχουμε ανάγκη και ας μην τους δίνουμε πλέον την απαραίτητη προσοχή.

Καληνύχτα σας