Δευτέρα, Δεκεμβρίου 18, 2006

ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΑΡΑΝΟΙΑΣ ( part 2 )

ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ

Έχω γράψει για την μαγεία, συναντώντας μάγους τρανούς.

Έχω γράψει για το ψέμα, σκηνοθετώντας την πιο μεγάλη παράσταση.

Έχω γράψει για την αδικία, ονειροδραπετευώντας από κελιά

.

Έχω γράψει για τον θάνατο, σκοτώνοντας την φύση.

Έχω γράψει για την περηφάνια, ανταμώνοντας μαχητές από μια ξεχασμένη εποχή.

Έχω γράψει για μια αναζήτηση, σαλπάροντας με μια πειρατική αρμάδα.

Έχω γράψει για την αγάπη, νοιώθοντας τον πόνο της καρδιάς του ήλιου.

Αλλά τώρα γράφω για μένα.

ΒΛΕΜΜΑ

Σε ένα μόνο βλέμμα αντίκρισα πίστη. Σε ένα μόνο βλέμμα αντίκρισα αγάπη. Χωρίς να ζητάει τίποτα παραπάνω για αντάλλαγμα από λίγο χρόνο, κι όσο λίγο χρόνο να του έδινες θα του έφτανε κι ας μην ήταν αρκετός. Ένα βλέμμα που δεν θα μπορούσε να προερχόταν από άνθρωπο αλλά και δεν θα μπορούσε συνάμα να είναι πιο ανθρώπινο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: