Κυριακή, Ιουλίου 10, 2011

Τα ρέστα μου


Περίεργες οι τελευταίες νυχτιές, σκοτεινές σαν αφέγγαρες
μα συνάμα φωτίζουν την πλάνη - μπορεί και χρόνων.
Το χέρι σαν γράφει δεν οδηγείται απ’ τη μέθη
αλλά το  μίσος είναι εκείνο που του δείχνει
το ξεχασμένο και απόκρυφο μονοδρόμι της ψυχής μου,
σπρώχνοντάς με συγχρόνως, να πιω μετά από καιρό
από το ποτήρι της εκδίκησης που κάποτε νόμιζα πως έσπασα. 
Έχω ξεχάσει πια το κενό της επόμενης στιγμής
που ακολουθεί σαν γευτείς και  μοιράσεις
όσα κρατάς χρεωμένα για κάθε τι ασυγχώρητο.

Κι όλα αυτά για να παραμείνω γοητευμένος
από τα όμορφα της ζωής που ένας μάγος
απλόχερα και χωρίς σε κάτι ν’ αποσκοπεί με κέρασε.

Δεν είμαι ξένος με τα χαμένα, έχω ξαναβρεθεί εδώ,
ήταν τότε που άφησα το μαχαίρι μου να ζεματιστεί
στην φωτιά της πίκρας και  της απογοήτευσης μου.
Δεν έχει αλλάξει κάτι από τότε εκτός ίσως από μένα,
για αυτό σαν να με βολεύει ο καιρός νιώθω.

Το ποτήρι μου ξεχείλισε από τις σταγόνες εκείνες
που πάσχιζα καιρό ν’ αγνοήσω και το μαχαίρι μου
πύρωσε τόσο που θεριεύει πια από μόνο του.  

Δεν αγριεύτηκα στιγμή ως τώρα, σαν αντάμωνα
κατώτερους ή και ισάξιους ακόμα εχθρούς ,
όχι γιατί κιότευα αλλά από επιλογή.
Ανέμενα βλέπεις   μεγαλύτερους και κατάλληλους
 για να επισπεύσουν το όποιο τέλος είναι ήδη γραμμένο.

Δεν εμφανίστηκε όμως, κανείς και αναπάντητες έμειναν
οι όποιες προκλήσεις και βλασφήμιες .
Οπότε βολεύομαι με όλους τους ακίνδυνους
που μου τύχανε ως τώρα και νόμιζαν πως γλίτωσαν
αλλά κι όσους καλοδεχούμενους φέρει ο χρόνος στο διάβα μου.

Δεν ξέρω αν με νίκησε οριστικά το  μίσος, μπορεί απλά
να μπερδεύτηκα από κάποιο του χρόνου τερτίπι.
Κι ας μη νικήσω αυτό που ξέρω είναι  ότι δεν χάνω.
Η προειδοποίηση μου, ίσως και η τελευταία πράξη καλοσύνης.
Σειρά μου, από εδώ και πέρα παίζω μόνο εγώ…    

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Δεν ξέρω γιατί αλλά όταν διάβασα αυτό το κείμενο μου ήρθε στο μυαλό αυτό το τραγούδι..
http://youtu.be/tORtZd_PrDE

Τα φιλιά μου ελπίζω να περνάς καλά..
:):)

raslowbap είπε...

Σε κάποια σημεία ταιριάζει. Παρόλο που ακούω την δίσκο σχεδόν συνέχεια δεν το είχα σκεφτει. Καλά είμαι, απλά έτρεχα με την δουλειά και έμεινε λίγο πίσω το μπλογκ. Την Πέμπτη όμως λέω να ανεβάσω κάποια πραγματάκια...

Την καληνύχτα μου :):):):):)

Unknown είπε...

Άστα και εμένα έχει μείνει πίσω..τρέχω και δε φτάνω..κι έχω γράψει τόσα πραγματα..

Αντε ανυπομονούμε να ανεβάσεις :):)
Kαλή εβδομάδα!!!!

raslowbap είπε...

Έχεις γράψει; άντε ανέβασέ τα να τα δούμε κι εμείς... εγώ γενικά αν δεν το ανεβάσω εκείνη την στιγμή μετά το αφήνω και μαραζώνει κάπου μόνο του...

Τέσπα, την καλησπέρα μου και τα γουφγουφ μου :):):):)

Καλά να περνάς