Τρίτη, Απριλίου 19, 2011

Λίγο η έλλειψη χρόνου, λίγο οι στιγμές που περνάνε έχουν φέρει σαν αποτέλεσμα την στασιμότητα που παρατηρείται τον τελευταίο καιρό στο  blog. Η στασιμότητα αυτή θα συνεχιστεί αφού μιας και μπήκε η πιο μικρή Μεγάλη βδομάδα του χρόνου έφτασε ο καιρός για το καθιερωμένο μου Πασχαλινό ταξίδι στα ξένα... Δυστυχώς δεν είναι  η Αλεξάνδρεια  ο φετινός μου  προορισμός αλλά η αμέσως επόμενη αγαπημένη πόλη... το  Λονδίνο. Θα τα ξαναπούμε πιο ανανεωμένοι από τις 26/04.

Καλά να περάσετε και  καλή επ-ανάσταση

5 σχόλια:

Frosti είπε...

Α ωραία νέα! Καλό ταξιδάκι λοιπόν, γεμάτο εικόνες και μουσικές (γιατί φαντάζομαι τους δίσκους σου θα τους πάρεις πάλι) ! Καληνύχτααα!

Unknown είπε...

Να περάσεις υπέροχααα...Καλό ταξίδι και καλη επ-ανάσταση και σε σένα!!:):)

raslowbap είπε...

Γεια σου Έλενα,

Καλό ήταν το ταξίδι... γεμάτο εικόνες και μουσικές...πράγματι.
Ελπίζω και εσύ να πέρασες όμορφα.

Την καλημέρα μου και τα γουφ γουφ μου

:):):):):):):)

raslowbap είπε...

Γεια σου Σοφία,

Τι κάνεις; Ήταν πολύ όμορφες αυτές οι μέρες. Η επ-ανάσταση βέβαια δεν έγινε αλλά δεν πειράζει. Καλύτερα έτσι για να γίνει όταν είμαι και εγώ εδώ :):):):.

Τα γουφγουφ μου και την καλημέρα μου
:):):):):):):):)

Unknown είπε...

Καλημέρα Χρήστο..όλα ωραία..χαίρομαι που πέρασες όμορφα..Ναι λίγο δύσκολο να γίνει αλλά εμείς είμαστε σε ετοιμότητα έτσι κι αλλιώς :))

Φιλιά! :):):)