Τρίτη, Δεκεμβρίου 28, 2010

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ



Μετά τη γιορτή οι σωτήρες ξεχνιούνται στο περιθώριο της βολής.
Μετά τη γιορτή οι αγέλαστοι φτύνουν το ψεύτικο χαμόγελο που τους φόρεσαν.
Μετά τη γιορτή οι μάγοι είναι ακόμα χαμένοι και τα δώρα τους άδωρα μένουν αιώνια.
Μετά τη γιορτή τα λαμπιόνια σβήνουν και η  μιζέρια υφαίνει ιστούς στο σκοτάδι για να παγιδεύσει τις ζωές μας.
Μετά τη γιορτή ο φαύλος κύκλος της καθημερινότητας ολοένα και μεγαλώνει.
Μετά τη γιορτή οι λυτρωτές ξεχνιούνται όπως μια στιγμή ενός απλού γνωστού μας.
Μετά τη γιορτή οι μάσκες και τα προσωπεία συνεχίζουν να κυριαρχούν.
Μετά τη γιορτή οι μόνοι συνεχίζουν να ξέρουν τον τρόπο.

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Πολύ καλό το κείμενο σου και συμφωνώ απόλυτα..

Μου τη δίνουν οι γιορτες... ^_^

Καλό βράδυ!!!

Βάσσια είπε...

Ras μου, γι' αυτό κι εγώ δεν έκανα γιορτή...... αυτά ήθελα να αποφύγω!

Χρόνια Πολλά φιλαράκι (δεν σε ξέχασα, αλλά λόγω ανωτέρας βίας).

Σου εύχομαι ό,τι έχεις ευχηθεί να πραγματοποιηθεί.
Να είναι η καινούργια χρονιά καλύτερη.

Φιλιά και γουφ και γαβ κι ό,τι θες!
:-)

raslowbap είπε...

Γεια σου Σοφία...

Τώρα αν μετά από όσα έγραψα, πω πως μου αρέσουν οι γιορτές θα ήταν ψέμα.

Την καληνύχτα μου και τα γουφ γουφ μου :)

raslowbap είπε...

Γεια σου Βάσσια,

Σε ευχαριστώ πολύ . Ανταποδίδω. Μακάρι ό,τι εύχεσαι να πραγματοποιηθεί και να το ανταμώσεις.

Πολλά γουφ γουφ :)