Δευτέρα, Οκτωβρίου 11, 2010

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ



Παρακούω, παραμιλάω, παρερμηνεύω, παρερμηνεύομαι, παραλείπω, παραλείπομαι, παραείμαι, παρακολουθώ, παρακολουθούμαι, παραγνωρίζω, παραγνωρίζομαι, παρασύρω, παρασέρνομαι, παραμονεύω, παρανοώ, παραδίδω, παραφουσκώνω, παραπατώ, παραπίνω, παραγεμίζω, παραλογίζω, παραλογίζομαι, παραξηλώνω, παραβαίνω, παραβγαίνω, παραβάλλω, παραβάλλομαι, παραβλέπω, παραθυμώνω, παρακάνω, παρακινώ, παρακινούμαι, παραμυθιάζομαι, παραξενιάζω, παρατηρώ, παρατηρούμαι …παρά τρίχα συνήθως την γλυτώνω.

4 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Ωχ, ξέρεις πόσα από τα "πι" αυτά είμαι και έχω;

Να σου πω, αν πιάσουμε την αλφαβήτα, κάηκα.

:-)
Φοβερή σύλληψη φιλαράκι
Εύγε
φιλιά και μια πολύ καλή εβδομάδα

raslowbap είπε...

Καλησπέρα Βάσσια,

Και να πιάσουμε όλη την άλφαβητο δεν νομίζω να καείς. Τα θετικά θα είναι κατά πολύ περισσότερα από τα όποια αρνητικά. Άσε κιόλας που δεν έχω σκοπό να πιάσω όλη την αλφάβητο. Απλά το παρ μου κίνησε το ενδιαφέρον. Τώρα βέβαι που το ξανασκέφτομαι ίσως πιάσω λίγο και το άλφα... πλάκα κάνω.

Πολλά γουφ γουφ για μια καλή βδομάδα :)

Seagull είπε...

Φαντάζομαι πως στο "Α" θα βάλεις, αναμφίβολα και τα:
Αίρεση, Αμφιβολία, Αξιοπρέπεια, (Απ)αισιοδοξία κ.λπ.

raslowbap είπε...

Καλημέρα Στέφανε,

Το αίρεση ίσως να μην έβαζα. Τα άλλα από "Α" μάλλον και θα τα έβαζα.

Την καλημέρα μου :)