Σάββατο, Νοεμβρίου 07, 2009

ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ

Να γράφεις μόνο όταν έχεις τελειώσει το πρώτο ποτό.

Να γράφεις μόνο την νύχτα για να μην σε λιγοστεύει ο όχλος που κάποιοι βάφτισαν ανθρωπότητα.

Να γράφεις μόνο όταν οι αλυσίδες σου σφίγγουν και το κελί σου είναι κλειδωμένο.

Να γράφεις μόνο όταν τα αισθήματα και οι αισθήσεις σου φτάνουν στο έπακρο.

Να γράφεις μόνο όταν ο καιρός δεν πρέπει να περνάει.

Να γράφεις μόνο όταν μυαλό και χέρι γίνονται ένα.

Να γράφεις μόνο όταν έχεις την μοναξιά για συντροφιά.

Να γραφείς μόνο όταν ό,τι άλλο κι αν έκανες θα ήταν ανούσιο.

4 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Σε βρίσκω πολύ κοντά μου.

Να γράφεις!

Τη ζεστή μου καλημέρα
:-)

raslowbap είπε...

Βάσσια να είσαι καλά και εγώ σε βρίσκω κοντά μου.

Την καλημέρα μου
;-)

Morpheus είπε...

"Το να γράφεις είναι μάταιο...
Το να μην γράφεις αδύνατο...
Έτσι κάθε μέρα ματαιοπονείς, γιατί το μόνο πιο οδυνηρό απ' τη γραφή είναι να μην γράφεις καθόλου..."
Ν.Δήμου...

(Μου το θύμισες...)

raslowbap είπε...

Morpheus δίαβασα κάτι πρόσφατα από έναν αγαπημένο ποιητή , τον Αθ.Κούρτη, που ψιλοταιριάζει λίγο:
...κι αν κάτι με φοβίζει είναι τα ποιήματα "εν βρασμώ ψυχής"
που λένε τόσα πολλά ,
δίχως να λένε τίποτα γι' αύριο..

Αν και γενικώς είναι πολλά αυτά που έχουν γραφτεί για το γράψιμο.

Την καληνύχτα μου