Δευτέρα, Μαΐου 05, 2008

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ


Χρόνια πριν σε ένα τραπέζι ο παππούς μαθαίνει το μικρό εγγόνι του να παίζει τάβλι. Από δίπλα παρατηρεί ο πιο μεγάλος εγγονός που ήδη είχε μάθει να παίζει απλά απορροφούσε ακόμα τις συμβουλές σαν σφουγγάρι και αυτός. Σαν να έγινε χθες το θυμάμαι.
Λίγα χρόνια μετά στο ίδιο τραπέζι οι δυο τους ξαναβρίσκονται να παίζουν στο ίδιο τραπέζι πάλι τάβλι, εις μνήμη του παππού τους. Σαν χθες την θυμάμαι και αυτή την παρτίδα.

Όταν συνέβαιναν αυτά τα δυο γεγονότα δεν είχα καν φανταστεί πως θα τα θυμάμαι τόσο έντονα μετά από τόσα χρόνια. Πολύ δυνατές οι αναμνήσεις αυτές.

Λίγες μέρες πριν ξαναβρέθηκα στο ίδιο τραπέζι χωρίς αρχικά να έχω παρέα για παίξω τάβλι απλά έπαιζα με τις μνήμες μου. Και οι δυο νεκροί αλλά ακόμα ζωντανοί μέσα στην μνήμη μου.

Ξέρετε όμως κάτι; Λίγο μετά στο ίδιο και πάλι τραπέζι έζησα μια στιγμή που είμαι σίγουρος πως θα την θυμάμαι για πάντα και αυτή τόσο κοντινή όπως και τώρα, παρόλα τα χρόνια που θα περάσουν. Πιστέψτε με είναι απίστευτα το πώς νοιώθεις τη στιγμή που αντιλαμβάνεσαι πως κάτι που μόλις έζησες θα χαραχθεί για πάντα στην μνήμη σου και δεν θα το ξεχάσεις ποτέ. Αναμνήσεις είναι αυτά που διαλέγεις να μην ξεχάσεις.

3 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Raslow καλώς επέστρεψες φίλε μου.

"Αναμνήσεις είναι αυτά που διαλέγεις να μην ξεχάσεις".

Με άγγιξες.
Δεν θα τους ξεχάσεις γιατί έχουν "γράψει" στη καρδιά σου.

aggelika είπε...

Αναμνήσεις είναι και αυτά που αξίζει να θυμάσαι! Γι αυτό κρατάμε τις όμορφες στιγμές πάντα και αφήνουμε τις άσχημες.. Ή τουλάχιστον αυτό προσπαθούμε.
Θυμάμαι κι εγώ τον δικό μου παππού να παίζει με τα εγγόνια τάβλι. Φυσικά ένας ήταν πάντα ο νικητής.. ο παππούς!! Τώρα δεν μπορεί να παίξει πια τάβλι αλλά είναι πάντα αυστηρός μαζί μας όταν "πειράζουμε" το τάβλι του!!

raslowbap είπε...

vassia: Καλώς σε βρήκα. Θα τα ξαναλέμε πια συχνότερα. Γενικώς είναι δύσκολο να ξεχάσεις ανθρώπους που έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στην ζωή σου ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε να είναι.
aggelika: Kαι τις άσχημες θα πρέπει να θυμόμαστε γιατί χωρίς αυτές δεν θα μπορούσαμε να αντιληφθούμε την σπουδαιότητα των καλών. Αν και μακάρι πάντως οι άσχημες να είναι λιγότερες.
Όσον αφορά το τάβλι μάλλον φαίνεται πως είναι ένα από τα μαθήματα που παραδίδουν όλοι οι παππούδες στα εγγόνια τους.
Την καληνύχτα.