Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 05, 2007

ΗΡΕΜΙΑ

Καλώς ήρθες. Σε περίμενα καιρό. Πάει καιρός από τη τελευταία μας συνάντηση. Μάλλον θα ξέρεις τι μεσολάβησε αυτό το διάστημα. Εφόσον έλειπες, θα καταλαβαίνεις πως τα πράγματα θα μπορούσαν να ήταν καλύτερα.

Κατάλαβα πως δεν έφυγες από μόνη σου. Εγώ είμαι που σε έδιωξα. Άθελα μου; Δεν νομίζω, μάλλον ηθελημένα θα έλεγα κι ας μην φαινόταν να το καταλάβαινα τότε. Όλες οι καταστάσεις ελέγχονται από εμάς κι ας μην το αντιλαμβανόμαστε πάντα. Εφόσον έγινε έτσι λοιπόν, οφείλω όχι να σου ζητήσω συγνώμη αλλά να σου πω πως λυπάμαι. Λυπάμαι για εμένα και για το διάστημα που πέρασα μακριά σου.

Δεν ξέρω όμως εάν λυπάμαι τόσο που να με κάνει να σε κρατήσω κοντά μου. Μάλλον όχι. Οπότε φύγε πάλι μακριά έτσι ώστε την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε να μπορέσω να σε κρατήσω για πάντα. Γεια χαρά ηρεμία μου. Ελπίζω να ξανασυναντηθούμε σύντομα και για πάντα αυτή τη φορά.

2 σχόλια:

Μάνος είπε...

Να ήξερες πόσο συμφωνώ μ' αυτό το κείμενο... Με λίγες γραμμές με γέμισες πολλές σκέψεις. Σήμερα σε ανακάλυψα. Θα σε διαβάζω

raslowbap είπε...

Xαίρομαι που συμφωνείς.Πολλές φορές βρισκόμαστε σε κατάσταση πανικού κι ας μην αντιλαμβανόμαστε, θα τολμούσα να πω κιόλας πως ζούμε μια ζωή που χαρακτηρίζεται από τον πανικό. Γενικώς μακάρι να είχαμε όλοι την ηρεμία μας, διότι έτσι είμαι σίγουρος πως τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα.