Παρασκευή, Ιουνίου 08, 2007

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Σαν σήμερα με γνώρισα. Σαν σήμερα ξεκίνησα να δημιουργώ. Σαν σήμερα με πήρε η φωτιά από το χέρι . Σαν σήμερα γνώρισα την αξιοπρέπεια και την άφησα να με οδηγήσει στο ταξίδι μου. Σαν σήμερα χάραξα πάνω μου τον δρόμο μου. Σαν σήμερα γεννήθηκα. Σαν σήμερα ερωτεύθηκα την σελήνη. Σαν σήμερα σκόραρα πρώτη φορά. Σαν σήμερα πίστεψα σε μένα. Σαν σήμερα ονειρεύτηκα για πρώτη φορά. Σαν σήμερα μέθυσα από τη ζωή για πρώτη φορά. Σαν σήμερα βρήκα το θάρρος μου. Σαν σήμερα πίστεψα πως ο κόσμος θα αλλάξει . Σαν σήμερα γνώρισα τον καλύτερο μου φίλο. Σαν σήμερα ηρέμησα. Σαν σήμερα πίστεψα στους ανθρώπους. Σαν σήμερα μαγεύτηκα. Σαν σήμερα γέλασα. Σαν σήμερα ήμουν παιδί ακόμα. Σαν σήμερα βρισκόμουν στους δικούς μου κόσμους.
Σαν σήμερα με έχασα. Σαν σήμερα συμβιβάστηκα. Σαν σήμερα προδόθηκα από τους ανθρώπους. Σαν σήμερα τσακώθηκα με το καλύτερο μου φίλο. Σαν σήμερα έπαψα να πιστεύω στην φιλία. Σαν σήμερα σταμάτησα τον αθλητισμό. Σαν σήμερα έκλαψα. Σαν σήμερα ένοιωσα την απόρριψη. Σαν σήμερα πληγώθηκα. Σαν σήμερα δείλιασα. Σαν σήμερα μεγάλωσα, ίσως και να γέρασα. Σαν σήμερα τρελάθηκα. Σαν σήμερα ταυτίστηκα με τον κόσμο. Σαν σήμερα μάλλον και θα πέθανα.
Όλες τις σημαντικές μου στιγμές, καλές ή κακές, θα τις θυμάμαι σαν σήμερα. Κι ας μην έγιναν σαν σήμερα. Αυτή είναι η ευλογία μου αλλά και η κατάρα μου.

2 σχόλια:

aggelika είπε...

Πρέπει να ζούμε με όλες μας τις στιγμές.. και τις ευχαριστες και τις δυσαρεστες. Γιατί όλες είναι δικές μας. Αυτές μας κάνουν αυτούς που είμαστε...

raslowbap είπε...

Εννοείται πως θα πρέπει να ζούμε και τις κακές στιγμες. Γιατί αλλιώς δεν θα μπορούσαμε να καταλάβουμε την αξία των καλών στιγμών μας. Αυτό που ουσιαστικά με συναρπάζει είναι το πόσο έντονα είναι χαραγμένες σην μνήμη μου οι διάφορες έντονες στιγμές.