Παρασκευή, Μαΐου 04, 2007

ΞΕΣΠΑΣΜΑ



Σε μια χώρα όπου οι συνδικαλιστές και οι φοιτητές διαδηλώνουν ακούγοντας going through, όπου ο Λαζόπουλος θεωρείται ότι εκφέρει μια από τις πιο ριζοσπαστικές απόψεις, όπου για τους περισσότερους πολίτες η διασκέδαση έχει αντικατασταθεί από την αποχαύνωση που προσφέρει το χαζοκούτι απλόχερα, όπου τα παρατράγουδα της Πάνια είναι στην πεντάδα των charts, όπου οι καθηγητές διοργανώνουν σχολικές εκδρομές στα studio της Πάνιας δεν θα μπορούσε παρά ο υπουργός πολιτισμού να είναι ένας πρώην κένταυρος...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο! Καιρό είχα να διαβάσω ... Και μπήκα επι τέλους μιας και βρήκα χρόνο μετά το τέλος των παραστάσεων... Για τους δρόμουσς χρειάζεται λίγο συζήτηση και αυτή την στιγμή δεν έχω όσο χρόνο θα ήθελα πάντως το ξέσπασμα το χρειαζόμουν κι εγώ! Πραγματκά δεν αντέχω άλλο, νοιώθω την θηλιά να με πνιγει όσο ποτέ! Γαμώ τον διάολο τους μας γαμάνε τις ζωές στην κυριολεξία! Καταλαβαίνεις λοιπόν αν και ήξερα ούτως η άλλως οτι καταλαβαίνεις όταν έλεγα τις προάλλες στον Παύλο ότι μου γαμάνε τη ζωή καταρχην με τον πολιτισμό που προάγουν. Άντε θα τα λέμε και πάλι και ιντερνετικα .. Χαίρομαι που συνεχίζεις να γράφεις. Θα το παλέψω κι εγώ πάλι. Περιμένω σήμερα να μου στείλει ο Χάρης τον ταξιδιώτη.Άντε να δούμε.

raslowbap είπε...

Το ήξερα πως θα συμφωνούσες, όπως και στο ότι στου ς δρόμους θα χρειαστεί συζήτηση διότι και εγώ μερικά δεν τα έχω διατυπώσει σωστά η όπως ακριβως τα σκεφτόμουν. Όσο για την θηλιά που λες τα πραματα δυστυχώς πάνε από το κακό στο χειρότερο και εκεί που λες οτι δεν πάει πιο κάτω κάτι γίνεται και χειροτερεύουν και άλλο(σαν τις ρόδες ένα πράγμα, για να το ελαφρύνω και λίγο).